Найціннішим ресурсом будь-якої компанії за всіх часів були і залишаються люди. Ніякі технології або надпопулярна продукція не гарантують успіху, якщо все це не підкріплюється професійним, мотивованим, лояльним персоналом. І навпаки – навіть компанія-новачок, яка не володіє потужними активами та досвідом, здатна звернути гори, звичайно, за наявності згуртованої, високоефективної, залученої команди.
Компанія «Тренінги для бізнесу» бачить своє завдання у тому, щоб допомагати бізнесу створювати саме такі команди співробітників: коли кожен знає, яка його мета, розуміє, як її досягти, знає, навіщо це необхідно компанії та особисто йому, а головне – щиро хоче отримати результат.
Мабуть, найпопулярніші напрями корпоративного навчання – тренінги з продажу та переговорів.
Продажі та переговори – це те, чим займається кожен день з кожного дня, незалежно від виду діяльності: ми ведемо переговори вдома і в магазині, на роботі та в державних установах. Ми «продаємо» себе, свої ідеї, напрацювання, досвід.
Важливість навичок ефективних продажів і переговорів у бізнесі неможливо перебільшити: менеджери з продажу – «обличчя» компанії, від них за великим рахунком залежать фінансові показники бізнесу. Крім того, навички продажів стануть у нагоді співробітникам на всіх рівнях - від офіс-менеджерів і до керівників. Те саме можна сказати про переговори, адже вони ведуться як з постачальниками та клієнтами, так і з підрядниками, партнерами та співробітниками всередині компанії.
Ми пропонуємо корпоративне навчання за напрямками «Продажі» та «Переговори».
Що може дати тренінг з продажів?
- Теоретичні знання алгоритмів, механізмів, закономірностей, технік обґрунтування ціни, етапів продажу - тобто основу, що дозволяє почуватися впевнено і легко орієнтуватися в процесі продажу.
- Практичні навички - вміння у кожній ситуації вибрати відповідний інструмент, майстерно його застосувати, знайти підхід до співрозмовника та отримати найкращий результат із можливих.
- Віру у свої сили - те, на чому ґрунтується успіх будь-якої справи.
- Мотивацію - тобто глибоке розуміння того, «навіщо це необхідно особисто мені».
Ми підготували перелік тренінгів за найбільш затребуваними напрямками у продажах, однак кожен запит індивідуальний, тому ми орієнтуємось на поточні завдання бізнесу наших клієнтів.
! На сайті представлені ключові елементи тренінгів з продажу та переговорів.
Детальний опис кожної програми Ви можете уточнити у клієнтів-менеджерів компанії.
Тренінги з продажів:
- Продажі корпоративним клієнтам
- Продажі по телефону
- Продажі за методом SPIN
- Активні продажі
- Техніки роботи з запереченнями
- Оптові продажі
Що отримують учасники тренінгу з переговорів?
- Знання про структуру, стилі, техніку, ролі в переговорах.
- Практичні навички ведення переговорів на різних рівнях, з різними цілями, навички роботи з запереченнями та маніпуляціями, вміння виходити зі складних ситуацій.
- Усвідомлення своїх особистих цілей у переговорах, діагностику своїх можливостей, впевненість у своїх силах та розуміння того, що необхідно удосконалити.
Основні напрямки тренінгів з переговорів:
- Результативні переговори
- Переговорні тактики та протидія маніпуляціям
- Переговори з зовнішніми і внутрішніми клієнтами
- Поставки-закупки. Тренінг переговорів
- Навички впливу і переконання
- Жорсткі переговори: робота з тиском
Щому варто звернутись саме до нас?
Насамперед тому, що кожна наша програма – універсальна і водночас унікальна. Як це може бути? Справа в тому, що всі програми ми пропрацювали до дрібниць, незліченну кількість разів реалізували, постійно оновлюємо та актуалізуємо, тобто кожен тренінг сам по собі – готовий, якісний та ефективний продукт. При цьому кожну програму ми адаптуємо до завдань та потреб клієнта, робимо акценти саме на тому, що важливо, підбираємо кейси з практики клієнта. Ми ніколи не беремося до роботи без попередньої діагностики.
По-друге, ми орієнтовані на результат: разом із клієнтом наші фахівці визначають цілі навчання та критерії, за якими можна виміряти ступінь досягнення цих цілей. Після закінчення навчання ми вимірюємо результати і за необхідності надаємо посттренінгову підтримку.
По-третє, кожна програма на 70% складається з відпрацювання практичних навичок, тобто працівники зможуть використати отримані знання в роботі відразу після закінчення тренінгу.