Фасилітаційна сесія «Стратегічне планування» Тренінги для бізнесу — Trainings For Business  Фасилітаційна сесія «Стратегічне планування» Тренінги для бізнесу — Trainings For Business
 
office@tfbiz.com.ua
Менеджмент та лідерство

Фасилітаційна сесія «Стратегічне планування»

Фасилітація – від англ. Facilitate - полегшувати, допомагати.

Фасилітаційна сесія – професійно організована робота групи під керівництвом фасилітатора з метою вирішення групою конкретного завдання, напрацювання нових ідей та досягнення згоди групи з конкретного питання.

Залежно від цілей та завдань замовника, фасилітатор вибудовує програму та підбирає інструменти, що допомагають групі дійти бажаного результату.

Тривалість сесії: 2 дні (14 годин)

Формат проведення сесії: онлайн-тренінг на платформі zoom (по 3-4 години, в залежності від запиту клієнта і цілей), аудиторно (10.00-17.00)

Етапи проведення фасилітаційної сесії:

I. Підготовка:

1. Обговорення та затвердження основної мети, головного питання (на якому фокусуватимуться учасники), наприклад: «Які інноваційні дії допоможуть зберегти нам існуючий темп зростання у ____ році?» та критерії оцінки ефективності фасилітаційної сесії

2. Визначення кількості та складу учасників

3. Технічна підготовка. Вимоги до приміщення:

  • Квадратне, добре провітрюване
  • Стіна для фасилітаційної тканини – без розеток, картин, цвяхів, дощок, добре освітлена, мінімальний розмір стіни 3 метри
  • Столи та стільці, кількість обговорюється, виходячи із кількості учасників

ІІ. Проведення фасилітаційної сесії:

  • Пояснення учасникам формату сесії фасилітації
  • «Історичне сканування» - визначення подій у світі, країні, компанії
  • SWOT-аналіз компанії
  • Визначення основних трендів, переваг та досягнень компанії на поточний період
  • Вироблення бачення та визначення бажаного результату (3-5 років)
  • Розгляд і дослідження можливих сценаріів
  • Визначення ключових проблем та протиріч на шляху до досягнення цілей
  • Напрацювання ідей та практичних дій щодо досягнення мети
  • Розміщення пріоритетів та планування конкретних дій
  • Діагностика та кристалізація цінностей компанії
  • Діагностика та дослідження культури і лідерства
  • Підбиття підсумків, зворотний зв'язок учасників

ІІІ. Аналіз досягнутих результатів на підсумковій зустрічі із замовником