Техніки роботи з запереченнями Тренінги для бізнесу — Trainings For Business  Техніки роботи з запереченнями Тренінги для бізнесу — Trainings For Business
 
office@tfbiz.com.ua
Продажі і переговори

Техніки роботи з запереченнями

Цілі тренінгу:
  • Сформувати в учасників уміння ефективно відповідати різні типи заперечень і з сумнівами клієнта
  • Поліпшити в учасників навички переконання та впливу на клієнта
  • Розвинути гнучкість у спілкуванні з клієнтом

Тривалість тренінгу: 2 дні (14 годин)

Формат проведення тренінгу: онлайн-тренінг на платформі zoom (по 3-4 години, в залежності від запиту клієнта і цілей), аудиторно (10.00-17.00)

Ключові елементи тренінгу:
  • Типи заперечень. Причини виникнення заперечень
  • Основна структура роботи з запереченнями клієнтів «Так…і…».
  • Способи запобігання або уникнення заперечень.
  • Складання та вибір основних типових заперечень клієнтів для опрацювання з використанням різних досліджуваних технік.
  • Аналіз змісту заперечень: використання позицій сприйняття.
  • Заперечення, що виникають через недостатньо точне визначення потреб клієнта, стратегії покупки та критеріїв, важливих для клієнта.
  • Процес відповіді на заперечення.
  • Техніки розпізнавання прихованих заперечень та робота з ними.
  • Техніка «бумеранг» під час роботи з запереченнями.
  • Техніка роботи із запереченнями – переконаннями.
  • Стратегії поведінки працівників у конфліктних ситуаціях.
  • Техніка роботи з психологічною особливістю клієнта - "незгодний".
  • Метод звернення до деталей виділення переваг продукту.
  • "Факти говорять про інше" як метод аргументації та підштовхування співрозмовника до висновків.
  • Використання метафор та порівнянь під час роботи з запереченнями. Різні види метафор.
  • Техніка використання історій у продажу.