Цілі тренінгу:
- Сформувати в учасників уміння ефективно відповідати різні типи заперечень і з сумнівами клієнта
- Поліпшити в учасників навички переконання та впливу на клієнта
- Розвинути гнучкість у спілкуванні з клієнтом
Тривалість тренінгу: 2 дні (14 годин)
Формат проведення тренінгу: онлайн-тренінг на платформі zoom (по 3-4 години, в залежності від запиту клієнта і цілей), аудиторно (10.00-17.00)
Ключові елементи тренінгу:
- Типи заперечень. Причини виникнення заперечень
- Основна структура роботи з запереченнями клієнтів «Так…і…».
- Способи запобігання або уникнення заперечень.
- Складання та вибір основних типових заперечень клієнтів для опрацювання з використанням різних досліджуваних технік.
- Аналіз змісту заперечень: використання позицій сприйняття.
- Заперечення, що виникають через недостатньо точне визначення потреб клієнта, стратегії покупки та критеріїв, важливих для клієнта.
- Процес відповіді на заперечення.
- Техніки розпізнавання прихованих заперечень та робота з ними.
- Техніка «бумеранг» під час роботи з запереченнями.
- Техніка роботи із запереченнями – переконаннями.
- Стратегії поведінки працівників у конфліктних ситуаціях.
- Техніка роботи з психологічною особливістю клієнта - "незгодний".
- Метод звернення до деталей виділення переваг продукту.
- "Факти говорять про інше" як метод аргументації та підштовхування співрозмовника до висновків.
- Використання метафор та порівнянь під час роботи з запереченнями. Різні види метафор.
- Техніка використання історій у продажу.