Цілі тренінгу:
- Розвинути психологічну стійкість та підвищити впевненість у складних переговорах
- Відпрацювати техніки роботи з пресингом та захоплення ініціативи у переговорному процесі
- Навчитися протистояти хитрощам, тиску, маніпулюванню з боку опонента
- Підвищити результативність у переговорах шляхом розвитку стресостійкості та емоційної компетентності
Тривалість тренінгу: 2 дні (14 годин)
Ключові елементи програми:
- Особливості переговорів у конкурентному середовищі: обмеженість у часі, жорсткість, «вибивання» найкращих умов
- Складові емоційного інтелекту та його вплив на результат переговорів
- Емоційна та раціональна складові у прийнятті рішення про співпрацю та досягнення домовленостей
- Формування образу успішного переговорника. Три позиції у спілкуванні, їх вплив на співрозмовника
- Взаємодія переговорників, технології контакту, експрес – діагностика партнера
- Види «складнощів» у переговорах: тролінг, пресинг, маніпулятивний вплив
- Усвідомлення власних емоцій під час переговорів, методи досягнення оптимального психологічного стану
- Чотири фокуси уваги у переговорах: мета, процес, власна поведінка, поведінка партнера
- Техніки роботи з «особистісними» нападками та пресингом.
Що відбувається на тренінгу:
Переговорні поєдинки, дискусії, що посилюють обмін думками та досвідом.
Виконує практичні завдання та тренувальні вправи, рольові ігри, що сприяють формуванню впевненості в переговорному процесі.
Використання досвіду учасників, інтерактивний розбір ситуацій (робота з «живими» кейсами), відповіді тренера на питання, що виникають.
Кожен інформаційно-дискусійний блок завершується практичними завданнями: 70% часу – практичні завдання, 30% – вивчення необхідної інформації.