Переговори з зовнішніми і внутрішніми клієнтами Тренінги для бізнесу — Trainings For Business  Переговори з зовнішніми і внутрішніми клієнтами Тренінги для бізнесу — Trainings For Business
+380 (93) 453 06 07
Продажі і переговори

Переговори з зовнішніми і внутрішніми клієнтами

Цілі тренінгу:
  • Підвищити компетентність учасників у комунікації, навичках впливу та ведення переговорів із зовнішніми та внутрішніми клієнтами
  • Відпрацювати основні етапи переговорів з клієнтами
  • Дати інструменти ефективного вирішення спірних ситуацій

Тривалість тренінгу: 2 дні (14 годин)

Формат проведення тренінгу: онлайн-тренінг на платформі zoom (по 3-4 години, в залежності від запиту клієнта і цілей), аудиторно (10.00-17.00)
 
Ключові елементи тренінгу:
  • Поняття внутрішнього та зовнішнього клієнта. Взаємозв'язок якості внутрішніх комунікацій та спілкування із зовнішніми клієнтами
  • Модель переговорів. Переговори як процес. Етапи переговорів
  • Відмінності переговорів усередині та зовні компанії
  • Підготовка до переговорів. Постановка мети переговорів та визначення умов її досягнення. Визначення своєї позиції. Визначення оптимальних варіантів та альтернатив. Вибір шляху реалізації
  • Проведення переговорів. Етапи конструктивного спілкування. Створення середовища довіри та співпраці. Техніка усвідомленого слухання та спостереження
  • Поняття партнерської та маніпулятивної взаємодії. Способи розпізнавання маніпуляцій. Прийоми та методи протистояння маніпуляціям
  • Ролі маніпуляторів – співробітників. Застосування контр-маніпулятивних прийомів
  • Класифікація типових суперечок та розбіжностей. Причини суперечок
  • Стратегічні та оперативні заходи щодо запобігання суперечкам у майбутньому
  • Створення чітких домовленостей про співпрацю як можливість запобігти виникненню розбіжностей
  • Емоційна компетентність сторін як фундамент для швидкого врегулювання суперечок