Цілі тренінгу:
- Підвищити компетентність учасників у комунікації, навичках впливу та ведення переговорів із зовнішніми та внутрішніми клієнтами
- Відпрацювати основні етапи переговорів з клієнтами
- Дати інструменти ефективного вирішення спірних ситуацій
Тривалість тренінгу: 2 дні (14 годин)
Формат проведення тренінгу: онлайн-тренінг на платформі zoom (по 3-4 години, в залежності від запиту клієнта і цілей), аудиторно (10.00-17.00)
Ключові елементи тренінгу:
- Поняття внутрішнього та зовнішнього клієнта. Взаємозв'язок якості внутрішніх комунікацій та спілкування із зовнішніми клієнтами
- Модель переговорів. Переговори як процес. Етапи переговорів
- Відмінності переговорів усередині та зовні компанії
- Підготовка до переговорів. Постановка мети переговорів та визначення умов її досягнення. Визначення своєї позиції. Визначення оптимальних варіантів та альтернатив. Вибір шляху реалізації
- Проведення переговорів. Етапи конструктивного спілкування. Створення середовища довіри та співпраці. Техніка усвідомленого слухання та спостереження
- Поняття партнерської та маніпулятивної взаємодії. Способи розпізнавання маніпуляцій. Прийоми та методи протистояння маніпуляціям
- Ролі маніпуляторів – співробітників. Застосування контр-маніпулятивних прийомів
- Класифікація типових суперечок та розбіжностей. Причини суперечок
- Стратегічні та оперативні заходи щодо запобігання суперечкам у майбутньому
- Створення чітких домовленостей про співпрацю як можливість запобігти виникненню розбіжностей
- Емоційна компетентність сторін як фундамент для швидкого врегулювання суперечок