Ціль тренінгу:
- Дати алгоритм ефективного продажу з використанням технології SPIN
Тривалість тренінгу: 2 дні (14 годин)
Формат проведення тренінгу: онлайн-тренінг на платформі zoom (по 3-4 години, в залежності від запиту клієнта і цілей), аудиторно (10.00-17.00)
Ключові елементи програми:
- Модель SPIN. Основні особливості
- Два типи потреб: приховані та явні
- Цінність та вартість продукту/послуги
- Ситуаційні питання
- Проблемні та витягні питання
- Спрямовуючі питання
- Складання сценаріїв виявлення та формування потреб із використанням усіх типів питань
- Пропозиція рішення. Техніка "ХПВ". Чому клієнти не купують показники товару/послуги
- Відповіді на запитання. Чому, застосовуючи SPIN, не потрібно працювати із запереченнями
- Укладання угоди та створення подальших домовленостей із клієнтом
- Дії спеціаліста під час відстрочення продажу