Цілі тренінгу:
- Вибудувати/відкоригувати з учасниками ефективну систему продажу корпоративним клієнтам
- Дати необхідні інструменти та технології продажів на кожному етапі взаємодії з клієнтом
- Підсилити впевненість учасників під час спілкування з клієнтом
Тривалість тренінгу: 2 дні (14 годин)
Формат проведення тренінгу: онлайн-тренінг на платформі zoom (по 3-4 години, в залежності від запиту клієнта і цілей), аудиторно (10.00-17.00)
Ключові елементи програми:
- Критерії успішного продажу корпоративним клієнтам
- Ключові якості, навички та мислення менеджерів з продажу
- Пошук корпоративних клієнтів Формування основи клієнтів. АВС-аналіз
- Перший контакт із клієнтом: «холодні дзвінки» та «холодні зустрічі». Визначення ЛПР, ЛВР
- Підготовка до зустрічі із клієнтом. Цілі зустрічі. Підготовка сценарію зустрічі
- Початок зустрічі. Формування довірчого середовища, встановлення емоційного контакту
- Виявлення потреб клієнта. Алгоритм виявлення потреб. Постановка «правильних» запитань клієнту
- Підготовка комерційної пропозиції. Презентація рішення для клієнта. Переваги та вигоди співпраці
- Обробка заперечень та зняття сумнівів клієнта. 5 прикладних технік для утилізації заперечень. Запобігання запереченням
- Укладання угоди та формування чітких домовленостей із клієнтом
- Пост-продажні відносини. Підтримка клієнта та вибудовування довгострокових відносин