Цілі тренінгу:
- Виробити навички ведення переговорів із постачальниками/закупниками
- Відпрацювати навички ефективної аргументації, роботи з запереченнями та протистояння маніпуляціям
- Знайти «золоту середину» у процесі ведення жорстких переговорів та збереження довгострокових відносин із закупниками/постачальниками
Тривалість тренінгу: 2 дні (14 годин)
Формат проведення тренінгу: онлайн-тренінг на платформі zoom (по 3-4 години, в залежності від запиту клієнта і цілей), аудиторно (10.00-17.00)
Ключові елементи тренінгу:
- Переговори та жорсткі переговори. Особливості та відмінност
- Стратегії ведення жорстких переговорів: від війни до компромісу
- Установки та переконання успішного переговорника. Націленість на позитивний результат
- Алгоритм проведення переговорів. Цілі та завдання кожного етапу
- Розвідка: збирання та аналіз необхідної інформації про конкретного переговорника
- Визначення своєї позиції на майбутні переговори, залежно від зібраної інформації
- Початок переговорів. Способи створення конструктивної атмосфери із партнером на початку переговорів
- Типи позицій та їх вплив на процес переговорів
- Вибір адекватної позиції щодо партнера з переговорів
- Що означає керувати перебігом переговорного процесу. Основні інструменти отримання точної інформації та їхнє ефективне застосування
- Лінгвістичні індикатори маніпуляцій у жорстких переговорах
- Розпізнання упущення та спотворення інформації для отримання більш достовірної інформації
- Як реагувати на заперечення? Основні помилки під час роботи з ними. Особиста позиція переговорника як основа ефективного самозахисту
- Техніки роботи з запереченнями та сумнівами клієнтів
- Складання та практичне відпрацювання оптимальних варіантів для відповідей на типові заперечення клієнтів
- Способи аргументації у процесі переговорів. Використання індивідуального підходу під час аргументації. Використання мотивації партнера для вибору відповідних аргументів
- Аналіз результатів переговорів та виконання досягнутих домовленостей