Поставки-закупки. Тренінг переговорів Тренінги для бізнесу — Trainings For Business  Поставки-закупки. Тренінг переговорів Тренінги для бізнесу — Trainings For Business
 
office@tfbiz.com.ua
Продажі і переговори

Поставки-закупки. Тренінг переговорів

Цілі тренінгу:
  • Виробити навички ведення переговорів із постачальниками/закупниками
  • Відпрацювати навички ефективної аргументації, роботи з запереченнями та протистояння маніпуляціям
  • Знайти «золоту середину» у процесі ведення жорстких переговорів та збереження довгострокових відносин із закупниками/постачальниками

Тривалість тренінгу: 2 дні (14 годин)

Формат проведення тренінгу: онлайн-тренінг на платформі zoom (по 3-4 години, в залежності від запиту клієнта і цілей), аудиторно (10.00-17.00)
 
Ключові  елементи тренінгу:
  • Переговори та жорсткі переговори. Особливості та відмінност
  • Стратегії ведення жорстких переговорів: від війни до компромісу
  • Установки та переконання успішного переговорника. Націленість на позитивний результат
  • Алгоритм проведення переговорів. Цілі та завдання кожного етапу
  • Розвідка: збирання та аналіз необхідної інформації про конкретного переговорника
  • Визначення своєї позиції на майбутні переговори, залежно від зібраної інформації
  • Початок переговорів. Способи створення конструктивної атмосфери із партнером на початку переговорів
  • Типи позицій та їх вплив на процес переговорів
  • Вибір адекватної позиції щодо партнера з переговорів
  • Що означає керувати перебігом переговорного процесу. Основні інструменти отримання точної інформації та їхнє ефективне застосування
  • Лінгвістичні індикатори маніпуляцій у жорстких переговорах
  • Розпізнання упущення та спотворення інформації для отримання більш достовірної інформації
  • Як реагувати на заперечення? Основні помилки під час роботи з ними. Особиста позиція переговорника як основа ефективного самозахисту
  • Техніки роботи з запереченнями та сумнівами клієнтів
  • Складання та практичне відпрацювання оптимальних варіантів для відповідей на типові заперечення клієнтів
  • Способи аргументації у процесі переговорів. Використання індивідуального підходу під час аргументації. Використання мотивації партнера для вибору відповідних аргументів
  • Аналіз результатів переговорів та виконання досягнутих домовленостей