Цілі тренінгу:
- Підвищити ефективність дій учасників під час переговорів
- Дати основні принципи та інструменти впливу та переконання, та відпрацювати їх на практиці
- Посилити впевненість учасників у переговорах із клієнтами
Тривалість тренінгу: 2 дні (14 годин)
Формат проведення тренінгу: онлайн-тренінг на платформі zoom (по 3-4 години, в залежності від запиту клієнта і цілей), аудиторно (10.00-17.00)
Ключові елементи програми:
- Поняття впливу та маніпуляції. Відмінності, ефекти та наслідки. Принципи впливу
- Стратегії переговорів. Вибір стратегії відповідно до цілей переговорів та позиції опонента
- Навички та якості, необхідні для впливу на інших людей
- Вплив особистих поглядів та переконань на процес та результат переговорів
- Іміджеві компоненти та їх вплив на процес переговорів
- Довіра як основа впливу. Встановлення емоційного контакту
- Техніки «приєднання» та «ведення» у переговорах
- Метапрограми людей. Визначення метапрограм та вибір способів впливу на людей з конкретними метапрограмами
- Мотиви та потреби людей. Вплив з урахуванням провідних мотивів та актуальних потреб
- Техніки аргументації власної позиції
- Підбір аргументів, що впливають на співрозмовника
- Ефективна комунікація під час вирішення спірних ситуацій
- Використання індивідуального підходу під час аргументації
- Методи збільшення сили аргументації. Як підібрати сильний аргумент у різних ситуаціях?
- Способи розпізнавання маніпуляцій. Прийоми та методи протистояння маніпуляціям
- Складання оптимальних варіантів протистояння типовим маніпуляціям