Модульні блоки, з яким можуть бути побудовані програми навчання для HR
1. Модель компетеній
- Що таке модель компетенцій і для чого вона потрібна
- Способи збирання інформації для формування моделі компетенцій
- Поведінкові індикатори та поведінкова шкала у моделі компетенції
2. Кадровий резерв
- Етапи формування кадрового резерву
- Принципи формування кадрового резерву
- Управління кар'єрою
- Методи формування кадрового резерву
3. Методи оцінки персоналу
- Методика 360 градусів
- Ассессмент центр
- Соціометрія, метод оцінки психологічного клімату в колективі
- Аналіз отриманих результатів
4. Зворотний зв'язок за результатми атестації та оцінки персоналу
- Принципи надання зворотного зв'язку
- Алгоритм побудови розвиваючого зворотного зв'язку
- Визначення потреби у навчанні персоналу
- Погодження розвитку персоналу з цілями компанії
- Планування навчання, бюджет
- Складання плану та програми навчання
- Індивідуальний план розвитку, принцип побудови
- Види навчання
- Особливості навчання зовнішніх компаній. Вибір агентства та тренера
- Внутрішнє навчання. Корпоративний навчальний центр. Відділ навчання та розвитку
- Оцінка ефективності навчання
- Методи навчання. Особливості навчання дорослих
- Інструменти залучення та підвищення мотивації у навчанні
- Теорії мотивації, основа розуміння мотивів персоналу
- Принципи та етапи побудови системи мотивації персоналу
- Індивідуальна мотивація персоналу, взаємодія керівника та підлеглого, мотивація «Від» та «К»
- Ситуативне лідерство, як метод розвитку та мотивації персоналу
- Демотиватори в роботі та методи їх усунення
- Професійне та емоційне вигоряння та методи його запобігання
7. Управління конфліктами
- Види конфліктів, класифікація організаційних конфліктів їх вплив на атмосферу та ефективність
- Стратегія поведінки у конфліктах, 5 різних стратегій вирішення конфліктів
- Алгоритм роботи з конфліктами у колективі
- Основи медіації як метод вирішення конфліктів
8. Корпоративна культура
- Типи організаційної культури, сильні та слабкі сторони
- Оцінка існуючої культури компанії
- Методи культурної трансформації
9. Формування команди
- Команда та колектив, у чому різниця. Коли справді є потреба у формуванні команди. Що впливає на атмосферу у колективі
- Методи діагностики атмосфери у колективі. Техніки об'єднання колективу, командотворчі заходи
- Стадії формування та розвитку команди. Завдання на кожному етапі, можливі проблеми та шляхи подолання
- Командні ролі, важливість і значення кожної ефективної роботи команди Особливості побудови комунікацій між ними. Методи діагностики командних ролей Розвиток та зміцнення кожної ролі
- Можливі проблеми у команді, конфлікти та методи роботи з ними.
- Побудова ефективної комунікації та конструктивного зворотного зв'язку.
- Коучинг команд, проектний коучинг як метод розвитку команди
10. Коучинг
- Що таке коучинг, на відміну від інших інструментів
- Сфера застосування та напрямки коучингу
- Принципи коучингу
- Методи коучінга; активне слухання; активні питання; структура
- Побудова кочингової розмови кожному етапі адаптації персоналу, підвищення ефективності співробітника
- Наставництво на етапі адаптації
- Піраміда логічних рівнів Р. Ділтса як спосіб мотивації персоналу
- Підвищення та усвідомлення цінності роботи в компанії
- Робота з професійним та емоційним вигорянням персоналу
- 4 фундаментальні мотивації основа побудови системи мотивації персоналу
- 4 сфери діяльності та мотивація персоналу
- Коучинг керівника, коли актуальний, які завдання вирішує
- Коучинг як ефективний спосіб розвитку управлінських компетенцій
- Моделі для коучінга керівників; Ґрати робочого місця, стилі лідерства і т.д.
13. Розвиток персоналу
- Підвищення ефективності персоналу шляхом проведення коучингової бесіди
- Розвиваючий зворотний зв'язок; структура побудови; принципи; у яких ситуаціях використовуємо
- Розробка індивідуальної програми розвитку співробітника у межах компанії
- Формування організаційних навичок, що підвищують ефективність
- Коригування поведінки