Програми для HR — Trainings For Business  Програми для HR — Trainings For Business
+380 (93) 453 06 07

Програми для HR

Модульні блоки, з яким можуть бути побудовані програми навчання для HR

1. Модель компетеній

  • Що таке модель компетенцій і для чого вона потрібна
  • Способи збирання інформації для формування моделі компетенцій
  • Поведінкові індикатори та поведінкова шкала у моделі компетенції

2. Кадровий резерв

  • Етапи формування кадрового резерву
  • Принципи формування кадрового резерву
  • Управління кар'єрою
  • Методи формування кадрового резерву

3. Методи оцінки персоналу

  • Методика 360 градусів
  • Ассессмент центр
  • Соціометрія, метод оцінки психологічного клімату в колективі
  • Аналіз отриманих результатів

4. Зворотний зв'язок за результатми атестації та оцінки персоналу 

  • Принципи надання зворотного зв'язку
  • Алгоритм побудови  розвиваючого зворотного зв'язку
5. Стратегія развитку і навчпння персоналу в компанії 

  • Визначення потреби у навчанні персоналу
  • Погодження розвитку персоналу з цілями компанії
  • Планування навчання, бюджет
  • Складання плану та програми навчання
  • Індивідуальний план розвитку, принцип побудови
  • Види навчання 
  • Особливості навчання зовнішніх компаній. Вибір агентства та тренера
  • Внутрішнє навчання. Корпоративний навчальний центр. Відділ навчання та розвитку
  • Оцінка ефективності навчання
  • Методи навчання. Особливості навчання дорослих
  • Інструменти залучення та підвищення мотивації у навчанні
6. Мотивація персоналу

  • Теорії мотивації, основа розуміння мотивів персоналу
  • Принципи та етапи побудови системи мотивації персоналу
  • Індивідуальна мотивація персоналу, взаємодія керівника та підлеглого, мотивація «Від» та «К»
  • Ситуативне лідерство, як метод розвитку та мотивації персоналу
  • Демотиватори в роботі та методи їх усунення
  • Професійне та емоційне вигоряння та методи його запобігання

7. Управління конфліктами

  • Види конфліктів, класифікація організаційних конфліктів їх вплив на атмосферу та ефективність
  • Стратегія поведінки у конфліктах, 5 різних стратегій вирішення конфліктів
  • Алгоритм роботи з конфліктами у колективі
  • Основи медіації як метод вирішення конфліктів

8. Корпоративна культура

  • Типи організаційної культури, сильні та слабкі сторони
  • Оцінка існуючої культури компанії
  • Методи культурної трансформації

9. Формування команди 

  • Команда та колектив, у чому різниця. Коли справді є потреба у формуванні команди. Що впливає на атмосферу у колективі
  • Методи діагностики атмосфери у колективі. Техніки об'єднання колективу, командотворчі заходи
  • Стадії формування та розвитку команди. Завдання на кожному етапі, можливі проблеми та шляхи подолання
  • Командні ролі, важливість і значення кожної ефективної роботи команди Особливості побудови комунікацій між ними. Методи діагностики командних ролей Розвиток та зміцнення кожної ролі
  • Можливі проблеми у команді, конфлікти та методи роботи з ними.
  • Побудова ефективної комунікації та конструктивного зворотного зв'язку.
  • Коучинг команд, проектний коучинг як метод розвитку команди

10. Коучинг

  • Що таке коучинг, на відміну від інших інструментів
  • Сфера застосування та напрямки коучингу
  • Принципи коучингу
  • Методи коучінга; активне слухання; активні питання; структура
  • Побудова кочингової розмови кожному етапі адаптації персоналу, підвищення ефективності співробітника
  • Наставництво на етапі адаптації
  • Піраміда логічних рівнів Р. Ділтса як спосіб мотивації персоналу
  • Підвищення та усвідомлення цінності роботи в компанії
  • Робота з професійним та емоційним вигорянням персоналу
  • 4 фундаментальні мотивації основа побудови системи мотивації персоналу
  • 4 сфери діяльності та мотивація персоналу
  • Коучинг керівника, коли актуальний, які завдання вирішує
  • Коучинг як ефективний спосіб розвитку управлінських компетенцій
  • Моделі для коучінга керівників; Ґрати робочого місця, стилі лідерства і т.д.

13. Розвиток персоналу

  • Підвищення ефективності персоналу шляхом проведення коучингової бесіди
  • Розвиваючий зворотний зв'язок; структура побудови; принципи; у яких ситуаціях використовуємо
  • Розробка індивідуальної програми розвитку співробітника у межах компанії
  • Формування організаційних навичок, що підвищують ефективність
  • Коригування поведінки