Цілі тренінгу:
- Дати необхідні інструменти та технології продажів по телефону.
- Відпрацювати оптимальні відповіді на заперечення клієнтів під час продажу по телефону.
Тривалість тренінгу: 2 дні (14 годин)
Формат проведення тренінгу: онлайн-тренінг на платформі zoom (по 3-4 години, в залежності від запиту клієнта і цілей), аудиторно (10.00-17.00)
Ключові елементи програми:
- Складові успішного продажу телефоном.
- Основні якості та навички, необхідні для успішного продажу по телефону.
- Важливість підготовки до дзвінка. Обов'язкові складові етапу підготовки до телефонних переговорів.
- Етапи продажу телефоном.
- Початок розмови. Як привернути увагу клієнта до розмови Техніки встановлення емоційного контакту із клієнтом.
- Характеристики голосу у телефонних продажах.
- Сценарії телефонного продажу.
- Сценарій №1 – «клієнт зацікавлений». Алгоритм продажу.
- Сценарій №2 – «клієнт відмовляє чи заперечує». Технології роботи із запереченнями.
- Сценарій №3 – «клієнт ставить незручні питання». Контроль діалогу, перехоплення ініціативи.
- Дії спеціаліста відповідно до сценарію телефонного продажу.