Тренинги по коммуникации в Киеве, Украине и странах СНГ — Trainings For Business  Тренинги по коммуникации в Киеве, Украине и странах СНГ — Trainings For Business
+380 (93) 453 06 07
Коммуникации тренинг Комунікація, команда та сервіс
Тренинги по коммуникации в Киеве — Trainings For Business

Комунікація, команда та сервіс

Комунікація відбувається в будь-якій компанії практично безперервно і на всіх рівнях. Від її ефективності залежать як невеличкі результати, так і результати всього бізнесу.

Якою може бути комунікація?

Для початку потрібно виділити комунікацію зовнішню (з клієнтами, партнерами, підрядниками) та внутрішню (між співробітниками).

Починається тренінг комунікації саме із внутрішніх комунікацій: з того, як керівники ставлять підлеглим завдання; як підлеглі ставлять питання та ці завдання розуміють; як відбуваються наради; як спілкуються колеги одного відділу у процесі щоденної роботи; як усередині компанії вирішуються спірні ситуації; чи є система зворотний зв'язок, як налагоджена комунікація між підрозділами.

З принципів, етики, якості внутрішньої комунікації формуються і правила зовнішньої комунікації. А це вже безпосередньо впливає на обсяг продажів, рівень лояльності існуючих клієнтів, конверсію (співвідношення потенційних клієнтів та тих, хто здійснив покупку), кількість повторних продажів, репутацію компанії на ринку.

Насамперед, «обличчям» організації стають офіс-менеджери, менеджери з продажу, оператори call-центру, тобто фронт-офіс – ці співробітники просто зобов'язані розбиратися в основних принципах ефективної клієнт-орієнтованої комунікації, вміти справлятися з конфліктними ситуаціями та ефективно працювати із запереченнями клієнтів, чітко усвідомлювати зони своєї відповідальності. Якщо йдеться про ресторанний/готельний бізнес, тут абсолютно всі рівні обслуговуючого персоналу повинні мати навички ефективного спілкування.

Крім більш звичної усної комунікації, існує ще й письмова, роль якої в жодному разі не можна недооцінювати. Усередині організації багато питань зручніше вирішувати саме у листуванні. Закріплювати будь-які домовленості з клієнтом/підрядником, озвучені під час зустрічі або телефоном, також має сенс в електронному вигляді. Крім того, існує багато видів листів, що є частиною ділового етикету – подячне, супровідне, вітальне.

Чим корисний тренінг з ефективної комунікації?

Компанія «Тренінги для Бізнесу» розробила ряд програм, що стосуються основних напрямів та видів комунікацій. Нижче наведено перелік програм, однак, якщо ваш запит відрізняється від зазначених тем, наші експерти готові адаптувати існуючу або створити нову програму, яка вирішуватиме завдання саме вашого бізнесу.

! На сайті представлені ключові елементи програм тренінгів з комунікації.
Детальний опис кожної програми Ви можете уточнити у клієнтів-менеджерів компанії.

Тренінги по темі комунікації:

Наші тренінги з комунікації і внутрішньої, і зовнішньої - на 70% складаються з практики: адже будь-яке спілкування одне з найпрактичніших занять, які тільки можна собі уявити. Тренінг комунікації - це процес, що має певну мету, задля досягнення якої знадобляться конкретні інструменти.

На тренінгу з комунікації учасники отримують актуальну теоретичну базу, інструменти, ефективність яких перевірено та підтверджено в реальному житті, а також безліч практичних вправ, кейсів, прикладів.

Ще одна перевага тренінгів з комунції від компанії «Тренінги для Бізнесу» – орієнтованість на результат. Для нас важливо, щоб учасники не просто із задоволенням провели час та прослухали інформацію. Важливо, щоб співробітники, повернувшись на робочі місця, знали, що потрібно змінити, застосовували отримані інструменти, покращували особисті результати та, звичайно, результати компанії.

Саме тому, перш ніж взятися на новий навчальний проект, ми з'ясовуємо потреби та завдання замовника, проводимо попередню діагностику, разом визначаємо, які цілі мають бути досягнуті під час тренінгу комунікації. Успіх клієнтів – це наше натхнення та підтвердження якості нашої роботи.

Якщо вам близький такий підхід – ми будемо раді співпраці!