Цілі треінгу:
- Надати основні інструменти успішної комунікації під час обслуговування клієнтів
- Сформувати розуміння важливості ефективних дій кожного працівника під час обслуговування клієнта
Тривалість тренінгу: 2 дні (14 годин)
Формат проведення тренінгу: онлайн-тренінг на платформі zoom (по 3-4 години, в залежності від запиту клієнта і цілей), аудиторно (10.00-17.00)
Ключові елементи тренінгу:
- Значення та важливість якісного обслуговування як ключової конкурентної переваги компанії
- Можливі моделі поведінки працівників під час обслуговування клієнта. Наслідки недостатнього та ефекти WOW-сервісу
- Вплив особистих поглядів та стану співробітників на якість обслуговування клієнтів
- Індивідуальні бар'єри фахівців у спілкуванні з клієнтом, їх діагностика та рекомендації щодо подолання
- Навички, необхідні спеціалістам під час обслуговування клієнтів
- Визначення ступеня задоволеності клієнтів рівнем обслуговування
- Визначення факторів привабливості товарів та послуг компанії для клієнта
- Техніки встановлення емоційного контакту із клієнтом. Вміння створити відчуття довіри та психологічний контакт
- Стратегія збору інформації – зрозуміти клієнта та допомогти зробити правильний вибір
- Доречні та недоречні питання до клієнта
- З'ясування основних критеріїв ухвалення рішення. Особливості ухвалення рішення клієнтами
- Як результативно презентувати клієнту переваги та вигоди продуктів та послуг
- Вміння розрізняти типи реакцій клієнта. Робота з запереченнями. Різні методи роботи з запереченнями
- Розробка «портфеля плюсів» товарів та послуг для якісної аргументації клієнту власних конкурентних переваг
- Як створити домовленості та закріпити позитивне враження від контакту