Цілі тренінгу:
- Дати основні інструменти ефективної комунікації всередині організації та із зовнішніми клієнтами
- Розвинути гнучкість учасників під час комунікації з колегами та клієнтами
- Підвищити ефективність учасників у діловому та міжособистісному спілкуванні
Тривалість тренінгу: 2 дні (14 годин)
Формат проведення тренінгу: онлайн-тренінг на платформі zoom (по 3-4 години, в залежності від запиту клієнта і цілей), аудиторно (10.00-17.00)
Ключові елементи тренінгу:
- Визначення цілей спілкування. Підготовка до спілкування
- Правила подання та отримання точної інформації
- Методи уникнення втрат та викривлення інформації під час спілкування
- "Карта світу". Навички прояснення отриманої інформації. Використання «відкритих», «роз'яснюючих» та «альтернативних» питань
- Побудова активного діалогу. Розвиток активного слухання
- Подолання психологічних бар'єрів у комунікації. Способи психологічного «налаштування» на співрозмовника
- Розуміння та використання невербальних сигналів у процесі спілкування: інтонація, поза, жести, міміка
- Особливості внутрішніх комунікацій у колективі
- Основні причини спотворення інформації щодо горизонталі та вертикалі
- Значення конструктивного зворотний зв'язку у комунікативному процесі
- Уникнення суперечок та протиріч у процесі спілкування
- Конфлікти як можливість зберегти відносини та досягти результату
- Поведінка, що провокує конфлікт. Конфліктогени. Техніки нейтралізації конфліктогенів. ННС -ненасильницьке спілкування
- Способи врегулювання конфліктних ситуацій. Стилі поведінки у конфлікті
- Вплив у процесі комунікації. Принципи та методи впливу
- Як аргументувати свою ідею? Підготовка аргументів, спрямованих на вигоди компанії та співрозмовника. Техніка фактів і вигод
- Методи аргументації у процесі спілкування: фундаментальний, метафоричний, метод прикладів, ілюстраціі
- Індивідуальний підхід до співрозмовника, вибір аргументів, які мають найбільший вплив