Розвиток клієнт-орієнтації компанії (фасилітаційно-тренінговий формат) Тренінги для бізнесу — Trainings For Business  Розвиток клієнт-орієнтації компанії (фасилітаційно-тренінговий формат) Тренінги для бізнесу — Trainings For Business
+380 (93) 453 06 07
Комунікація, команда та сервіс

Розвиток клієнт-орієнтації компанії (фасилітаційно-тренінговий формат)

Цілі програми:

 

  • Сформувати розуміння важливості клієнт-орієнтованості компанії у конкурентних умовах
  • Проаналізувати поточну модель клієнтських відносин, виявити проблемні ділянки та зони зростання підвищення рівня взаємодій з клієнтами
  • Скласти план заходів щодо підвищення клієнт-орієнтованості компанії загалом

 

Тривалість тренінгу: 2 дні (14 годин)

Формат проведення тренінгу: онлайн-тренінг на платформі zoom (по 3-4 години, в залежності від запиту клієнта і цілей), аудиторно (10.00-17.00)


Ключові елементи програми:

  • Концепція клієнт-орієнтації
  • Важливість розвитку клієнт-орієнтованого мислення у всіх працівників компанії
  • Атракт-функція компанії. Сервісна, етична та естетична складові
  • Самодіагностика рівня клієнт-орієнтації компанії
  • Поняття внутрішнього/зовнішнього клієнта. Як відносини внутрішніх клієнтів впливають на спілкування із зовнішніми клієнтами
  • Компанія очима зовнішнього клієнта
  • Діагностика відносин із клієнтами, визначення потреби у розвитку клієнтських відносин
  • Клієнт очима компанії
  • Основні категорії клієнтів. Визначення пріоритетних клієнтів
  • Способи підвищення привабливості компанії різних категорій клієнтів. Розробка Value Proposition за шаблоном Остервальдера
  • Розробка планів заходів щодо перспективних проектів для підвищення клієнт-орієнтації компанії
  • Створення програми дій щодо реалізації намічених рішень
  • Розподіл зон відповідальності, точок контролю та вимірювання рівня впровадження проектів