Цілі програми:
- Сформувати розуміння важливості клієнт-орієнтованості компанії у конкурентних умовах
- Проаналізувати поточну модель клієнтських відносин, виявити проблемні ділянки та зони зростання підвищення рівня взаємодій з клієнтами
- Скласти план заходів щодо підвищення клієнт-орієнтованості компанії загалом
Тривалість тренінгу: 2 дні (14 годин)
Формат проведення тренінгу: онлайн-тренінг на платформі zoom (по 3-4 години, в залежності від запиту клієнта і цілей), аудиторно (10.00-17.00)
Ключові елементи програми:
- Концепція клієнт-орієнтації
- Важливість розвитку клієнт-орієнтованого мислення у всіх працівників компанії
- Атракт-функція компанії. Сервісна, етична та естетична складові
- Самодіагностика рівня клієнт-орієнтації компанії
- Поняття внутрішнього/зовнішнього клієнта. Як відносини внутрішніх клієнтів впливають на спілкування із зовнішніми клієнтами
- Компанія очима зовнішнього клієнта
- Діагностика відносин із клієнтами, визначення потреби у розвитку клієнтських відносин
- Клієнт очима компанії
- Основні категорії клієнтів. Визначення пріоритетних клієнтів
- Способи підвищення привабливості компанії різних категорій клієнтів. Розробка Value Proposition за шаблоном Остервальдера
- Розробка планів заходів щодо перспективних проектів для підвищення клієнт-орієнтації компанії
- Створення програми дій щодо реалізації намічених рішень
- Розподіл зон відповідальності, точок контролю та вимірювання рівня впровадження проектів