Цілі тренінгу:
- Дати основні інструменти ефективної комунікації всередині організації
- Розвинути гнучкість учасників під час комунікації з колегами в команді
Тривалість тренінгу: 2 дні (14 годин)
Формат проведення тренінгу: онлайн-тренінг на платформі zoom (по 3-4 години, в залежності від запиту клієнта і цілей), аудиторно (10.00-17.00)
Ключові елементи програми:
- Модель ефективної комунікації
- Правила подання та отримання точної інформації
- Кольорова типологія. Вибір стилю спілкування, залежно від психологічного типу співрозмовника
- Метапрограми та їх використання для результативної комунікації
- Способи «налаштування» з співрозмовником на конструктивне спілкування. Розуміння та використання невербальних сигналів у процесі спілкування: інтонація, поза, жести, міміка
- "Карта світу". Використання різних типів питань. Активне слухання
- Реагування на прохання колег, техніка "AThS"
- Принципи надання зворотного зв'язку: критика та похвала
- Уникнення суперечок та протиріч у процесі спілкування, орієнтація на пошук спільної мети
- Причини міжособистісних та міжгрупових конфліктів
- Поведінка, що провокує конфлікт. Конфліктогени. Техніки нейтралізації конфліктогенів
- Способи врегулювання конфліктних ситуацій. Стилі поведінки у конфлікті. Самодіагностика. Вибір оптимального стилю поведінки
- Як аргументувати свою ідею чи позицію? Підготовка аргументів, вкладених у вигоди співрозмовника
- Методи аргументації у процесі спілкування з урахуванням індивідуальних особливостей співрозмовника