Продажи и переговоры Клієнти — Trainings For Business  Продажи и переговоры Клієнти — Trainings For Business
+380 (93) 453 06 07
Продажи и переговоры

Продажи и переговоры

Мені дуже сподобалися тренінги, які дали мені дізнатися про себе ще більше, виправити свої недоліки. Корисно було все про візит: мету, виявлення потреб, визначати статус лікарів та роботу над запереченнями. Ще більше дізналася про себе. З'явився чіткіший підхід до своєї роботи.

Тренер – чудовий фахівець. Знаходить спільну мову з будь-якою людиною. Чудовий психолог. Успіхів, успіхів у кар'єрі!

Наргіза Шимирбаєва,
медичний представник
Мedochemie Ltd, Казахстан

Тренінг на 10 із 10. Найвищий бал за сюрприз. Сюрпризом було те, що тренінг перевершив очікування, не часто побачиш «вчителя», який сам фахівець у тому, що навчає. Найбільш корисним є: холодні дзвінки, планування, початок зустрічі, класні заготовлені фрази. З'явилася певність, що я люблю продавати. Тепер буде більше зустрічей із холодними клієнтами. Чудово побудована взаємодія групи. Тренер завжди еталон, в даному випадку гідний!

Ірина,
начальник управління з роботи зі сторонньою мережею
АСКА

Сподобався на 100%. Корисні нові техніки, практичні заняття, техніки роботи із запереченнями, приєднання. Відкриття - говорити з клієнтом потрібно його мовою. Ставити будь-які цілі та шукати шляхи, ЯК це зробити. Після тренінгу зміниться планування та постановка цілей навіть за холодного дзвінка, системний підхід. Тренер – справжній професіонал! Сподіваємось на продовження, тому що на початку шляху.

Марина,
начальник управління
АСКА

Тренінг дуже сподобався - я отримала ту інформацію, яка була потрібна. Корисно абсолютно все. Зокрема, технологія продажів, конкретні приклади роботи з нашими продуктами. З'явилися ідеї. Тренер перевершила очікування! Спасибі!

Світлана,
директор з персоналу
АСКА

Все сподобалося. Починаючи від особистості самого тренера, закінчуючи технологіями та кейсами. Корисні конкретні ігрові завдання: етапи продажів, опрацювання СПІН тощо. Необхідно тренувати персонал частіше! Запланувати міні-опрацювання окремих частин, частіше використовувати отримані технології. Тренер – супер! Спасибі!

Олена,
заступник генерального директора з продажу
АСКА

Корисно те, що я зрозуміла, завжди можна знайти вихід у переговорах, перевести на партнерство. Дуже цікаво все було збудовано у тренінгу, сподобалася подача інформації, відсутність «сухих, нудних» лекцій. Буду впевненіше почуватися на переговорах. Усього можна досягти, якщо є бажання та знання. Тренер супер! Молодець! Так тримати!

Наталія,
менеджер з продажу
Імпорт-Офіс

Понравился тренинг на 100%. Пересмотрела и проанализировала свою технику продаж/работу с возражениями, почерпнула нове подходы и решения многих проблем.
То, что изменю при работе с клиентами по телефону, это выяснение потребностей, работа с возражениями.
Ольга
менеджер отдела выставок,
ParusExpoMedia

Тренінг сподобався:

1) теоретичний матеріал застосовується практично;

2) здатність тренера розкривати та подивитися по-новому на прості речі.

Корисною була робота з запереченнями та поведінкові аспекти. Після тренінгу в роботі з клієнтами досягатиму RAPPORT, крок за кроком застосовуватиму методики, представлені в тренінгу.

Дуже сподобалася здатність тренера переконувати та демонструвати застосування представлених методик.

Марина, менеджер по роботі з клієнтами Infopulse

Питання, що розглядаються на цьому тренінгу, проходила раніше, проте, завдяки формі їх викладу, цього разу змогла глибше зрозуміти їхню суть і принципи. Тренер допоміг виявити ті проблеми, які, як виявилося, є :) і зрозуміти, над чим мені тепер варто попрацювати.

Дуже цікавий тренер з багатим досвідом, легка у спілкуванні людина, яка вміє легко та невимушено утримувати увагу слухача.

Ірина, TRIS TRANSLATION CENTRE

Страница 2 из 2