Цілі тренінгу:
- Сформувати з учасниками програми концепцію лідерства в бізнесі і підвищити усвідомленість лідерів і свою роль в команді і досягненні цілей
- Дати учасникам тренінгу основні знання і сформувати необхідні навички для ефективного управління командами
Тривалість тренінгу: 2 дні (14 годин)
Формат проведення тренінгу: онлайн-тренінг на платформі zoom (по 3-4 години, в залежності від запиту клієнта і цілей), аудиторно (10.00-17.00)
Ключові елементи програми:
- Трансформація управління. Управління версій 1.0-4.0
- Баланс менеджменту та лідерства в кризовій нормальності
- ТОП-10 навичок 2025 на думку ВЕФ
- Від ЕГО-лідерства до ЕКО-лідерства. Хто відповідальний за мою команду і її ефективність? Оновні зони відповідальності лідера
- Стилі лідерства. Визначення свого стилю, вибір стилю відповідно до ситуації. Як стиль управління впливає на ефективність роботи співробітників
- Мислення і основні зони розвитку лідера
- Ключові компетенції сучаних лідерів «Бути-Думати-Робити»
- Ефективний сучасний лідер команди. Навички, якості і мислення
- EQ лідера. Матриця станів та Шкала тонів
- Управлінська відповідальність. Перехід від блеймінгу (звинувачення) до відповідальності
- Мислення росту проти фіксованого мислення. Як управлінці з фіксованим мисленням гальмують само розвиток, розвиток людей і компанії. І як це впливає на атмосферу в командах і культуру компанії
- Ефективність команди. Ефективність і результативність. Основні відмінності і завдання лідера
- Аналіз досягнутого. Командна ретроспектива
- Узгодженість, послідовність і зрозумілість завдань. Врахування рівня зрілості працівників – ситуаційне лідерство
- Сприятлива атмосфера у команді Дисфункції команди. Роль лідера у формуванні культури довіри та небайдужості до результатів
- Постійність і якість зворотнього зв'язку – як один з основних факторів залученості і розвитку працівників
- Мотиваційні профілі кожного в команді для створення сприятливих умов заохочення і розкриття потенціалу працівників
- Управління змінами