Мистецтво публічних виступів і ефективна презентація Тренінги для бізнесу — Trainings For Business  Мистецтво публічних виступів і ефективна презентація Тренінги для бізнесу — Trainings For Business
+380 (93) 453 06 07
Успішна презентація та навички публічних виступів

Мистецтво публічних виступів і ефективна презентація

Цілі тренінгу:

  • Підвищити ефективність і результативність виступів/презентацій, що проводяться учасниками (як внутрішніх, так і зовнішніх)
  • Сформувати у учасників ключові навички підготовки та проведення ефективної презентації
  • Підсилити впевненість учасників у собі під час виступів/проведення презентацій

Тривалість тренінгу: 2 дні (14 годин)

Формат проведення тренінгу: онлайн-тренінг на платформі zoom (по 3-4 години, в залежності від запиту клієнта і цілей), аудиторно (10.00-17.00)

Ключові елементи програми:

  • Публічні виступи у бізнесі. Типи публічних виступів. Матриця «інформування – вплив»
  • Визначення ключових завдань виступу, залежно від типу виступу
  • Підготовка структури та змісту презентації
  • Визначення кінцевих цілей презентації. Основна ідея презентації
  • Структура ефективної презентації. Правило «Три нагадування»
  • Структура вступної частини. Як захопити увагу на початку презентації. Шість способів розпочати презентацію – «Правило рибалки»
  • Вибір інформації для презентації. Типи інформації у презентації. Структурування інформації
  • Поширені помилки щодо подання інформації слухачам. Емоційна складова виступу/презентації
  • Завершення презентації. Основні завдання та правил
  • Встановлення та підтримання зорового контакту з учасниками.
  • Спіральний зоровий контакт у великій аудиторії. Маятниковий зоровий контакт у малій аудиторії
  • Невербаліка. Жести, стійка та переміщення спікера
  • Органічність жестів ведучого. Як знайти «свої» жести та позбутися жестів-паразитів
  • Корисні жести ведучого: ілюструючі, структуруючі, регулюючі та фокусуючі
  • Паралінгвістика. Розвиток голосових показників ведучого
  • Характеристики мови: гучність, темп, швидкість, інтонація, паузи тощо
  • Відповіді на запитання слухачів
  • Відповіді на «підступні» питання
  • Що робити, якщо питання не ставлять

 

  • Метаповідомлення спікера та енергія виступу