Цілі тренінгу:
- Дати учасникам ключові інструменти для запобігання виникненню та вирішенню конфліктів
- Розвинути вміння керувати своїм станом під час вирішення конфліктів
Тривалість тренінгу: 2 дні (14 годин)
Формат проведення тренінгу: онлайн-тренінг на платформі zoom (по 3-4 години, в залежності від запиту клієнта і цілей), аудиторно (10.00-17.00)
Ключові елементе програми:
- Концепція конфлікту. Компоненти конфлікту
- Причини виникнення конфліктів (об'єктивні та суб'єктивні)
- Чинники, які впливають на перехід конфлікту в конструктивне або деструктивне русло
- Дві формули виникнення конфлікту
- Конфліктогени та їх роль у виникненні та наростанні конфлікту
- Технологія виявлення конфліктогенів та контроль відповідної реакції на конфліктоген
- Навички ненасильницького спілкування
- Динаміка конфлікту, на яких етапах високі шанси вирішення конфлікту
- Підходи у вирішенні конфлікту
- Різні стилі взаємодії у конфліктах та відповідні їм моделі поведінки
- Самодіагностика поведінки у конфлікті. Визначення своїх слабких та сильних сторін
- Вибір стратегії та тактики поведінки, що найкраще підходять для конкретної конфліктної ситуації
- Етапи вирішення конфлікту. Три ключові кроки для вирішення конфліктів
- Підхід «орієнтація на результат» для конструктивного вирішення конфліктів
- Навички управління власним станом до, після та під час конфлікту
- Розбір ситуацій конфлікту з досвіду учасників тренінгу та вибір оптимальних стратегій поведінки у сформованих ситуаціях