День 1
Перший день Школи Тренерів Оксани Грабар
«Бізнес-тренінг як форма навчання дорослих. Створення тренінгів «на замовлення» та «під ідею».
Діагностика потреб у навчанні. Цілі і моделі тренінгу. Структура тренінгу»
Зміст:
1. Бізнес-тренінг як форма навчання дорослих.
- Бізнес-тренінг. Відмінність від інших форм навчання дорослих.
- Завдання тренінгу. Знання, вміння та навички. Процес формування навички - "Коло навчання". Чинники, що впливають формування навички. Бізнес тренер.
- Ключові навички тренера. "Колесо Балансу" тренера.
2. Аналіз потреб у навчанні, визначення цілей та створення моделі тренінгу.
- Особливості створення тренінгів під завдання бізнесу та «тренінгів за покликом душі».
- Аналіз потреб у навчанні. Алгоритм виявлення потреб у навчанні.
- Тренінгові та нетренінгові рішення. Зона відповідальності тренера.
- «Принцип табуретки» Пайка.
- Визначення кінцевої мети тренінгу: знання, вміння, установки.
- Створення моделі тренінгу. 7 варіантів моделі тренінгу та особливості їх використання.
3. Побудова структури тренінгу. Початок тренінгу.
- Принцип "чебурашки" або "закон композиції".
- Структура початку тренінгу. Технологія "ІМБІР".
- Актуалізація та мотивація з опорою на ключові потреби у навчанні дорослих людей.
- Зняття опору учасників на початку тренінгу та встановлення контакту:
- Правило 3-х груп;
- Принцип "ЗК";
- "Ефект щуки";
- Принцип "Знаю-Роблю";
- Люди причин та можливостей.
- Варіанти знайомства учасників – «криголами», а також способи збору очікувань учасників тренінгу.
4. Підбиття підсумків дня.
- Домашнє завдання.