Цілі тренінгу:
- Сформувати в учасників системний підхід до управління командою
- Дослідити інструменти створення здорової атмосфери тамотивації команди для досягнення результату
- Розвинути у учасників уміння та навички командної роботи при вирішенні спільних завдань
Тривалість тренінгу: 2 дні (14 годин)
Формат проведення тренінгу: онлайн-тренінг на платформі zoom (по 3-4 години, в залежності від запиту клієнта і цілей), аудиторно (10.00-17.00)
Ключові елементи програми:
- Ознаки успішної команд. Ефективний лідер команди
- Етапи формування команди. Життєвий цикл команди: основні складнощі, з якими стикається команда на кожному етапі циклу. Лідерство на різних етапах. Моделі поведінки та контрактування умов взаємодії
- Важливість спільної мети команди. Що тягне у себе інформаційний вакуум. Види цілей у команді
- Сприятлива атмосфера у команді Дисфункції команди. Роль лідера у формуванні культури довіри та небайдужості до результатів.
- Постійність і якість зворотнього зв'язку – як один з основних факторів залученості і розвитку працівників.
- Мотиваційні профілі кожного в команді для створення сприятливих умов заохочення і розкриття потенціалу працівників.
- Взаємодія та комунікація в команді.
- Здорова комунікація в команді. Філософія окейності у сприйнятті себе та інших членів команди. Як запобігти розвитку маніпулятивного та ігрового сценарію та вийти на комунікацію «дорослий-дорослий».
- Орієнтація на допомогу і зацікавленість. Позитивні інтерпретації.
- Реагування на запити в команді. Принцип Ask-Think-Say
- Аргументація позиції, ідей. Врахування можливостей і ресурсів всіх причетних членів команди чи суміжних відділів/департаментів.
- Вирішення спірних чи конфліктних ситуацій в команді.
- Рівні конфліктів у компанії. Управління чи ескалація?
- Стратегії поведінки в конфліктних ситуаціях. Теорія Томаса-Кілмана.
- Врахування інтересів сторін. Фокусування на цілях і бажаному результаті замість особистих інтересів.