Цілі тренінгу:
- Сформувати в учасників розуміння важливості навчання та розвитку співробітників своєї команди
- Дати учасникам тренінгу інструменти навчання та розвитку команди та відпрацювати їх на практиці
Тривалість тренінгу: 2 дні (14 годин)
Ключові елементи програми:
- Роль керівника при навчанні та розвитку своєї команди
- У яких ситуаціях і під які завдання слід застосовувати різні інструменти навчання та розвитку персоналу
- Види навчання та розвитку:
- Training (тренінг)
- Mentoring (наставництво)
- Соaching (коучинг)
- Secondment (ротація)
- Buddying («приятельство»)
- Shadowing («слідуючи тінню»)
-Е-learning (електронні курси, дистанційне навчання)
- Оцінка потреб та напрямів розвитку підлеглих. Скрадання ІПР (індивідуального плану розвитку)
- Принцип 70-20-20. Вибір оптимального виду та форми навчання співробітника. Встановлення чцтких цілей та критеріїв з метою оцінки ефективності навчання
- Основні форми навчання працівників на робочому місці. Типові помилки, яких припускаються керівники
- Посилення мотивації людей до розвитку та навчання
- Особливості стилю навчання (Хоні-Мамфорд). Врахування особистісних особливостей та вибір оптимального шляху розвитку
- Матриця "кваліфікація-бажання". Вибір відповідного стилю управління та розвитку підлеглого
- Інструменти коучингу для розвитку команди. Створення умов для розкриття потенціалу та мотивації працівників
- Індивідуальні бесіди щодо результатів та прогресу навчання (1:1 мітинг)