Цілі тренінгу:
-
Підвищити комунікативну компетентність лідерів у кризові часи
-
Дати ключові рекомендації і інструменти щодо ефективної комунікації з командою, партнерами, клієнтами
Тривалість тренінгу: 1-2 дні (7-14 годин)
Формат проведення тренінгу: онлайн-тренінг на платформі zoom (по 3-4 години, в залежності від запиту клієнта і цілей), аудиторно (10.00-17.00)
Ключові елементи програми:
- Створення і адаптація комунікативного плану під час кризи
- Формування перспектив бізнесу на найближчий і довгостроковий період
- Визначення цінних нематеріальних активів бізнесу
- Формулювання ключових повідомлень клієнтам, партнерам, співробітникам
- Забезпечення щоденного спілкування
- Принципи і правила відкритої комунікації
- Співпраця з лідерами думок команди
- Роз'яснення і піклування про безпеку
- Обговорення правил інформаційної гігієни
- Корпоративна соціальна відповідальнсть під час кризи