Цілі тренінгу:
- Сформувати в учасників усвідомлений підхід до делегування завдань
- Дати учасникам тренінгу основні техніки та методи ефективного делегування
- Розвинути управлінську гнучкість
Тривалість тренінгу: 1 день (7 годин)
Формат проведення тренінгу: онлайн-тренінг на платформі zoom (по 3-4 години, в залежності від запиту клієнта і цілей), аудиторно (10.00-17.00)
Ключові елементи програми:
- Делегування як інструмент розвитку команди
- Бар'єри керівника для делегування
- Видизавдань, що не делегуються
- Постановка завдання. Визначення критеріїв результативності. Точки контролю
- Мотивація і заохочення до завдань з опорою на індивідуальні потреби співробітників
- Делегування з опорою на рівень професіоналізму та мотивації співробітника по відношенню до завдання. Матриця «кваліфікація-бажання»
- Способи впливу на високопрофесійних, але невмотивованих співробітників. Визначення їх провідних мотивів. Теорія Річчі-Мартіна
- Помилки щодо мотивації. Помилки керівників під час мотивації. Способи нематеріального мотивування співробітників та залучення їх у завдання
- Пастка зворотного делегування. Як протистояти маніпуляціям при делегуванні
- Моніторинг результату. Види управлінського контролю: підсумковий, попередній, за ключовими результативними областями, процесний та ін.
- Форми моніторингу: звітність, збори, індивідуальні розмови та ін.
- Оцінка одержаних результатів. Коригуючий та мотивуючий зворотний зв'язок