Цілі трінінгу:
- Дати інструменти усвідомлення емоцій та управління емоційним станом для підвищення ефективності людини у бізнесі та особистому житті
- Опрацювати з учасниками підходи в комунікації з урахуванням емоційного стану співрозмовника
Тривалість тренінгу: 2 дні (14 годин)
Формат проведення тренінгу: онлайн-тренінг на платформі zoom (по 3-4 години, в залежності від запиту клієнта і цілей), аудиторно (10.00-17.00)
Ключові елементи програми:
- Поняття емоційного інтелекту та його ключові складові.
- IQ проти EQ.
- Роль емоцій у бізнесі та побудові відносин.
- Ознаки того, що потрібно попрацювати над розвитком EQ.
- Підходи до EQ: моделі емоційного інтелекту по Гоулману та Карузо.
- Тест визначення рівня EQ.
- Усвідомлення власних емоцій та емоцій інших людей.
- Визначення власного стану. Матриця станів Д. Карузо.
- Шкала емоційних тонів. Визначення "хронічного" тону та виявлення прихованих можливостей та загроз.
- "Щоденник емоцій", "Емоційний будильник" та "Емоційний барометр" - способи визначення власних емоцій.
- Як виникають емоції. Теорія А. Елліса.
- Взаємозв'язок переконань та активізуючих подій та їх роль у формуванні емоційних та поведінкових реакцій (наслідків).
- Способи визначення емоцій інших людей: невербально та вербально.
- Емпатія і співчуття, відмінності та техніки емпатії
- Контроль та управління проявом власних емоцій та інших людей.
- Техніки управління власними емоціями: робота з переконаннями, розширення - звуження енергії, осі впливу та ін.
- Техніки "зниження градуса емоцій" при взаємодії з людьми у гніві, страху. Основні помилки та альтернативні моделі поведінки.
- Техніка "Я-звернення" для побудови конструктивного діалогу.
- Техніки "підвищення градуса емоцій": сюрприз-менеджмент, черговий з драйву, щоденник досягнень та ін.
- Практикум із відпрацювання технік управління емоціями.