Цілі тренінгу:
- Сформувати у учасників розуміння групових процесів та роль тренера у динаміці групи
- Дати учасникам інструменти мотивації групи на навчання та виконання завдань
- Відпрацювати технології взаємодії тренера із учасниками тренінгів у складних ситуаціях
- Розвинути емоційну компетентність тренерів-учасників
Тривалість тренінгу:
2-3 дні (16-24 години)
Ключові елементи програми:
- Психологія групи. Індивідуальне та групове навчання. Відмінні риси навчання у групі
- Створення сприятливих умов роботи групи
- Події тренера для успішного проходження групою кожної стадії
- Мотивація групи до навчання. Способи мотивації до та у процесі тренінгу. Як мотивувати учасників виконання завдань
- Техніки роботи з невмотивованими учасниками тренінгу. Груповий опір. Пошук причин. Поведінка тренера задля нормалізації атмосфери тренінгу
- Визначення провідних мотивів тренера та учасників
- Переваги та обмеження тренера виходячи з провідного мотиву
- Транзактний аналіз у роботі тренера. Его стани та їх вплив на процеси в тренінгу
- Сценарії у тренінгу. Як встановлювати спілкування на рівні Дорослий-Дорослий
- Взаємодія тренера із групою. Прийоми зняття напруги та втоми групи
- Методи роботи з групою через питання. Способи ставити запитання
- Зворотній зв'язок найвищої якості (ЗЗВЯ). Як збирати та давати зворотний зв'язок
- Профілактика та робота із «нестандартними» проявами поведінки учасників тренінгу
- Передутилізація можливих складнощів, питань та ситуацій на кожному з етапів тренінгу
- Типи "складних" учасників. Способи роботи із нею
- Емоційна компетентність тренера. Шкала емоційних тонів. Матриця станів
- Техніки роботи з запереченнями та провокаціями учасників