Цілі тренінгу:
- Дати учасникам технологію розробки та підготовки тренінгу
- Відпрацювати схему визначення потреб у навчанні та адаптації тренінгу під потреби
- Дати інструменти розробки структури та підготовки заповнення тренінгу
Тривалість тренінгу:
2-3 дні (16-24 години)
Ключові елементи програми:
- Усвідомлене та неусвідомлене навчання
- Тренінг як спосіб усвідомленого навчання. Відмінності з інших способів навчання. Види тренінгів
- Процес формування навички - "Коло навчання". Чинники, що впливають формування навички
- Особливості дорослих учнів
- Цикл навчання Девіда Колба. Стилі навчання Хані – Мамфорд
- Врахування психологічних особливостей навчання дорослих при побудові та проведенні тренінгу
- Аналіз потреб у навчанні
- Алгоритм виявлення потреб у навчанні. "Принцип табуретки" Пайка
- Види діагностики потреб у навчанні
- Тренінгові та нетренінгові рішення
- Визначення кінцевих та процесуальних цілей тренінгу
- Побудова структури та інформаційне наповнення тренінгу
- Принцип "чебурашки" або "закон композиції"
- Інформаційно-мотивуючий розігрів (ІМБИР) у тренінгу. Структура початку тренінгу
- Правила побудови основної частини тренінгу. Метод "монтажного столу"
- Структура тренінгового блоку:цикл Д.Колба
- Завершення тренінгу обов'язкові дії тренера
- Алгоритм підготовки змісту тренінгу
- Три типи інформації під час підготовки тренінгу
- Як пожвавити тренінг – «тренерські родзинки»
- Методи подання теоретичної інформації:
- Міні-лекція
- Дискусія
- Мозковий штурм
- Синемалогія
- Практичні методи:
- Рольова гра
- Сюжетна гра
- Кейси
- Робота в міні-групах
- Відеозйомка
- Інструкції до практичних методів роботи. Як ефективно поставити завдання групі
- Розминки у тренінгу. Місце у тренінгу та правила проведення
- Як оптимально використати різні методи роботи у тренінгу для досягнення максимального результату
- Підготовка приміщення та матеріалів тренінгу. Аналіз плюсів та мінусів приміщення (освітлення, температура повітря, шумоізоляція та ін.)
- Психогеографія – методи розсаджування учасників
- Розробка матеріалів для учасників. Помилки під час складання матеріалів