Цілі тренінгу:
- Дати основні інструменти ефективної комунікації всередині організації
 - Розвинути гнучкість учасників під час комунікації з колегами в команді
 
Тривалість тренінгу: 2 дні (14 годин)
Формат проведення тренінгу: онлайн-тренінг на платформі zoom (по 3-4 години, в залежності від запиту клієнта і цілей), аудиторно (10.00-17.00)
Ключові елементи програми:
- Модель ефективної комунікації
 - Правила подання та отримання точної інформації
 - Кольорова типологія. Вибір стилю спілкування, залежно від психологічного типу співрозмовника
 - Метапрограми та їх використання для результативної комунікації
 - Способи «налаштування» з співрозмовником на конструктивне спілкування. Розуміння та використання невербальних сигналів у процесі спілкування: інтонація, поза, жести, міміка
 - "Карта світу". Використання різних типів питань. Активне слухання
 - Реагування на прохання колег, техніка "AThS"
 - Принципи надання зворотного зв'язку: критика та похвала
 - Уникнення суперечок та протиріч у процесі спілкування, орієнтація на пошук спільної мети
 - Причини міжособистісних та міжгрупових конфліктів
 - Поведінка, що провокує конфлікт. Конфліктогени. Техніки нейтралізації конфліктогенів
 - Способи врегулювання конфліктних ситуацій. Стилі поведінки у конфлікті. Самодіагностика. Вибір оптимального стилю поведінки
 - Як аргументувати свою ідею чи позицію? Підготовка аргументів, вкладених у вигоди співрозмовника
 - Методи аргументації у процесі спілкування з урахуванням індивідуальних особливостей співрозмовника