Ефективне бізнес-спілкування Тренінги для бізнесу — Trainings For Business  Ефективне бізнес-спілкування Тренінги для бізнесу — Trainings For Business
 
office@tfbiz.com.ua
Комунікація, команда та сервіс

Ефективне бізнес-спілкування

Цілі тренінгу:
  • Дати основні інструменти ефективної комунікації всередині організації та із зовнішніми клієнтами
  • Розвинути гнучкість учасників під час комунікації з колегами та клієнтами
  • Підвищити ефективність учасників у діловому та міжособистісному спілкуванні

Тривалість тренінгу: 2 дні (14 годин)

Формат проведення тренінгу: онлайн-тренінг на платформі zoom (по 3-4 години, в залежності від запиту клієнта і цілей), аудиторно (10.00-17.00)
 
Ключові елементи тренінгу:
  • Визначення цілей спілкування. Підготовка до спілкування
  • Правила подання та отримання точної інформації
  • Методи уникнення втрат та викривлення інформації під час спілкування
  • "Карта світу". Навички прояснення отриманої інформації. Використання «відкритих», «роз'яснюючих» та «альтернативних» питань
  • Побудова активного діалогу. Розвиток активного слухання
  • Подолання психологічних бар'єрів у комунікації. Способи психологічного «налаштування» на співрозмовника
  • Розуміння та використання невербальних сигналів у процесі спілкування: інтонація, поза, жести, міміка
  • Особливості внутрішніх комунікацій у колективі
  • Основні причини спотворення інформації щодо горизонталі та вертикалі
  • Значення конструктивного зворотний зв'язку у комунікативному процесі
  • Уникнення суперечок та протиріч у процесі спілкування
  • Конфлікти як можливість зберегти відносини та досягти результату
  • Поведінка, що провокує конфлікт. Конфліктогени. Техніки нейтралізації конфліктогенів. ННС -ненасильницьке спілкування
  • Способи врегулювання конфліктних ситуацій. Стилі поведінки у конфлікті
  • Вплив у процесі комунікації. Принципи та методи впливу
  • Як аргументувати свою ідею? Підготовка аргументів, спрямованих на вигоди компанії та співрозмовника. Техніка фактів і вигод
  • Методи аргументації у процесі спілкування: фундаментальний, метафоричний, метод прикладів, ілюстраціі
  • Індивідуальний підхід до співрозмовника, вибір аргументів, які мають найбільший вплив