Оптові продажі Тренінги для бізнесу — Trainings For Business  Оптові продажі Тренінги для бізнесу — Trainings For Business
+380 (93) 453 06 07
Продажі і переговори

Оптові продажі

Цілі тренінгу:
  • Відпрацювати схему залучення нових оптових клієнтів
  • Розвинути поведінкову гнучкість у продажах та переговорах з оптовими клієнтами

Тривалість тренінгу: 2 дні (14 годин)

Формат проведення тренінгу: онлайн-тренінг на платформі zoom (по 3-4 години, в залежності від запиту клієнта і цілей), аудиторно (10.00-17.00)

Ключові елементи тренінгу:
  • Стратегія успішної роботи із оптовими клієнтами
  • Стратегія «проштовхування» товару та стратегія «залучення споживача» до товару. Основні відмінності та роль спеціаліста з продажу за кожної стратегії
  • Впевненість як складова успішного продажу
  • Методи комунікації із потенційними оптовими клієнтами
  • Рівні ухвалення рішення: продавець, закупник, керівник. Вибір методів аргументації кожного рівня
  • Оцінка перспективності оптового клієнта
  • Перший телефонний контакт. Розвідка та уточнення інформації
  • Проведення зустрічі щодо співпраці
  • Особливості проведення "холодних" зустрічей
  • Тактики переговорів для з'ясування позиції оптовика та ключових правил співробітництва
  • Технологія утримання контролю над переговорами
  • Торги щодо умов співпраці. Осі переговорів. Тактика поступових поступок
  • Компроміс чи суперництво. Вихід у «зону згоди»
  • Розмова про конкурентів
  • Цінові заперечення, пошук аргументів. Гра «ва-банк»: ефекти та наслідки
  • Глухий кут. Способи поведінки для виходу із глухого кута
  • Робота з клієнтами. Техніки переговорів щодо розширення асортименту та збільшення замовлення