Активні продажі Тренінги для бізнесу — Trainings For Business  Активні продажі Тренінги для бізнесу — Trainings For Business
+380 (93) 453 06 07
Продажі і переговори

Активні продажі

Цілі тренінгу:

  • дати учасникам модель активного продажу
  • відпрацювати необхідні інструменти та технології на кожному етапі активного продажу
  • розвинути проактивність та гнучкість учасників
  • посилити впевненість учасників під час спілкування з клієнтом

 Тривалість тренінгу: 2 дні (14 годин)

Формат проведення тренінгу: онлайн-тренінг на платформі zoom (по 3-4 години, в залежності від запиту клієнта і цілей), аудиторно (10.00-17.00)

Ключові елементи програми:

 

  • Концепція активного продажу. Ключові відмінності від пасивного продажу
  • Ключові якості, навички та мислення менеджерів активних продажів
  • Пошук клієнтів. Формування бази клієнтів. АВС-аналіз
  • Способи спілкування з новими клієнтами
  • Перший контакт із клієнтом: «холодні дзвінки» та «холодні зустрічі». Визначення ОПР, ОВР
  • Три рівні прийняття рішень: розпорядник, експерт, користувач. Особливості побудови діалогу з кожним рівнем
  • Підготовка до зустрічі із клієнтом. Цілі зустрічі. Підготовка сценарію зустрічі
  • Початок зустрічі. Формування довірчого середовища, встановлення емоційного контакту
  • Структура прийняття рішення про покупку
  • Формування потреб клієнта. SPIN – питання на формування потреб
  • Підготовка комерційної пропозиції. Презентація рішення клієнта. Переваги та вигоди співпраці
  • Обробка заперечень та зняття сумнівів клієнта. 5 прикладних технік для утилізації заперечень. Запобігання запереченням
  • Укладання угоди та формування чітких домовленостей із клієнтом