Управління командою Тренінги для бізнесу — Trainings For Business  Управління командою Тренінги для бізнесу — Trainings For Business
+380 (93) 453 06 07
Мотор аналитик контролер поддержка Менеджмент та лідерство

Управління командою

Цілі тренінгу:

 

  • Сформувати в учасників системний підхід до управління командою
  • Дослідити інструменти створення здорової атмосфери тамотивації команди для досягнення результату
  • Розвинути у учасників уміння та навички командної роботи при вирішенні спільних завдань

 

Тривалість тренінгу: 2 дні (14 годин)

Формат проведення тренінгу: онлайн-тренінг на платформі zoom (по 3-4 години, в залежності від запиту клієнта і цілей), аудиторно (10.00-17.00)

Ключові елементи програми:

  • Ознаки успішної команд. Ефективний лідер команди
  • Етапи формування команди. Життєвий цикл команди: основні складнощі, з якими стикається команда на кожному етапі циклу. Лідерство на різних етапах. Моделі поведінки та контрактування умов взаємодії
  • Важливість спільної мети команди. Що тягне у себе інформаційний вакуум. Види цілей у команді
  • Сприятлива атмосфера у команді  Дисфункції команди. Роль лідера у формуванні культури довіри та небайдужості до результатів.
  • Постійність  і якість зворотнього зв'язку – як один з основних факторів залученості і розвитку працівників.
  • Мотиваційні профілі кожного в команді для створення сприятливих умов заохочення і розкриття потенціалу працівників.
  • Взаємодія та комунікація в команді.
  • Здорова комунікація в команді. Філософія окейності у сприйнятті себе та інших членів команди. Як запобігти розвитку маніпулятивного та ігрового сценарію та вийти на комунікацію «дорослий-дорослий».
  • Орієнтація на допомогу і зацікавленість. Позитивні інтерпретації.
  • Реагування на запити в команді. Принцип Ask-Think-Say
  • Аргументація позиції, ідей. Врахування можливостей і ресурсів всіх причетних членів команди чи суміжних відділів/департаментів.
  • Вирішення спірних чи конфліктних ситуацій в  команді.
  • Рівні конфліктів у компанії. Управління чи ескалація?
  • Стратегії поведінки в конфліктних ситуаціях. Теорія Томаса-Кілмана.
  • Врахування інтересів сторін. Фокусування на цілях і бажаному результаті замість особистих інтересів.