Управління конфліктом Тренінги для бізнесу — Trainings For Business  Управління конфліктом Тренінги для бізнесу — Trainings For Business
+380 (93) 453 06 07

Управління конфліктом

Цілі тренінгу:

  • Дати учасникам ключові інструменти для запобігання виникненню та вирішенню конфліктів
  • Розвинути вміння керувати своїм станом під час вирішення конфліктів

Тривалість тренінгу: 2 дні (14 годин)

Формат проведення тренінгу: онлайн-тренінг на платформі zoom (по 3-4 години, в залежності від запиту клієнта і цілей), аудиторно (10.00-17.00)

Ключові елементе програми:

  • Концепція конфлікту. Компоненти конфлікту
  • Причини виникнення конфліктів (об'єктивні та суб'єктивні)
  • Чинники, які впливають на перехід конфлікту в конструктивне або деструктивне русло
  • Дві формули виникнення конфлікту
  • Конфліктогени та їх роль у виникненні та наростанні конфлікту
  • Технологія виявлення конфліктогенів та контроль відповідної реакції на конфліктоген
  • Навички ненасильницького спілкування
  • Динаміка конфлікту, на яких етапах високі шанси вирішення конфлікту
  • Підходи у вирішенні конфлікту
  • Різні стилі взаємодії у конфліктах та відповідні їм моделі поведінки
  • Самодіагностика поведінки у конфлікті. Визначення своїх слабких та сильних сторін
  • Вибір стратегії та тактики поведінки, що найкраще підходять для конкретної конфліктної ситуації
  • Етапи вирішення конфлікту. Три ключові кроки для вирішення конфліктів
  • Підхід «орієнтація на результат» для конструктивного вирішення конфліктів
  • Навички управління власним станом до, після та під час конфлікту
  • Розбір ситуацій конфлікту з досвіду учасників тренінгу та вибір оптимальних стратегій поведінки у сформованих ситуаціях