Клієнт-орієнтований сервіс Тренінги для бізнесу — Trainings For Business  Клієнт-орієнтований сервіс Тренінги для бізнесу — Trainings For Business
+380 (93) 453 06 07

Клієнт-орієнтований сервіс

Цілі тренінгу:

  • Сформувати розуміння важливості надання клієнт-орієнтованого сервісу клієнтам
  • Дати учасникам інструменти ефективної роботи з клієнтами у різних ситуаціях (запит інформації, конфліктна ситуація та ін.)
  • Підвищити мотивацію учасників запроваджувати стандарти у роботу

Тривалість тренінгу: 2 дні (14 годин)

Формат проведення тренінгу: онлайн-тренінг на платформі zoom (по 3-4 години, в залежності від запиту клієнта і цілей), аудиторно (10.00-17.00)
 
Ключові эелементи програми:
  • З чого складається клієнт-орієнтація компанії? Сервісна, етична та естетична складові. Роль співробітників компанії та їх завдання для кожної складової
  • Емоційні потреби клієнтів на етапі обслуговування
  • Ланцюжок клієнт-орієнтованого обслуговування. Важливість турботи клієнта кожному етапі обслуговування
  • "Вартість" помилки співробітника в роботі з клієнтом. Правила взаємодії співробітників між собою підтримки високого рівня сервісу
  • Особисті погляди та установки працівників під час роботи з клієнтами. Важливість позитивного мислення
  • Самодіагностика рівня сервісу у компанії
  • Ваша компанія очима клієнта. Що клієнти цінують у компанії? Як формується клієнтська лояльність?
  • Причини, що призводять до втрати клієнтів. Що не влаштовує клієнтів у роботі з компанією?
  • Клієнт очима компанії. Як підвищити привабливість компанії для різних категорій клієнтів?
  • Формування відповідних правил та стандартів для посилення лояльності клієнтів до компанії
  • Стандарти комунікації з клієнтами по телефону та при особистій зустрічі
  • Огляд типових помилок працівників під час спілкування з клієнтами
  • Алгоритм роботи з рекламаціями, претензіями та скаргами клієнтів