Комунікація, команда та сервіс - відгуки Клієнти — Trainings For Business  Комунікація, команда та сервіс - відгуки Клієнти — Trainings For Business
+380 (93) 453 06 07

Комунікація, команда та сервіс - відгуки

На тренінгу давалися цікаві тести щодо особистості та підходів вирішення проблем. Тренер активний та позитивний. Доступно викладала корисний матеріал для подальшої роботи. Залишилося дуже приємне враження.

Шамралюк Юлія,
адміністратор електронної черги,
Мережа медичних лабораторій «Сінево»

Дуже задоволена тренінгом, мої очікування виправдані, почерпнули нове, а також впевненість у деяких своїх вчинках. Тепер по-іншому вирішуватиму претензії, більш конструктивно розмовлятиму з пацієнтами, пропонуватиму більше варіантів вирішення та уточнюватиму у пацієнтів.
Задумалася над тим, що відносини внутрішніх клієнтів глобально впливають на компанію. Важливими є психологічні моменти спілкування, щоб уникнути конфліктів, а також технологія співпраці в конфлікті. Відмінна робота тренера, приємна та дуже грамотна! Спасибі вам велике!

Вікторія,
старша медична сестра (акушер),
Synevo

Після тренінгу зміниться відношення до різних ситуацій, воно стане простішим. Мене вразило, що дуже просто можна перевести клієнта з агресії на позитивний лад. Тренінг і тренер сподобались на всі 100%. Дізналась багато нового і дійсно потрібного у моїй роботі з клієнтами. Сподобався алгоритм  розв’язання конфліктних ситуацій. Я задоволена абсолютно всім! Дякую за пізнавальний тренінг!
Олена,
медична сестра,
Synevo

Дуже сподобався тренінг, багато ігрових, рольових та практичних завдань. Грамотний тренер, що залучаєлюдей, творець командного духу. Підвищуватиму продуктивність праці свою і співробітників, застосовуючи цілепокладання, зворотний зв'язок, вирішуючи конфлікти.

Віталій
менеджер
ArcelorMittal

Найцікавіше і корисне, що використовуватиму після тренінгу в роботі – це зворотний зв'язок, це обов'язково вказувати мету та мотив працівника при видачі завдання, а також «рамка результату» та контроль за проміжними точками. Як відкриття, мабуть, що в конфліктній ситуації можлива співпраця без шкоди для себе. Крім того, що можна і потрібно виходити за звичні рамки. Дуже сподобалося, позитивно, повчально, невимушено та цікаво.

Оксана
менеджер з економіки праці
ArcelorMittal

Позитивні емоції. Багато цікавої та нової для мене інформації про «правильну» комунікацію. У процесі тренінгу були відкриттям «білі плями»: як часто за незнанням наступаєш на ті самі граблі. Корисними у тренінгу були практичні завдання та рольові ігри. Тепер ставитиму завдання по SMART і на роботі та в особистому житті також використовувати «рамку результату» при вирішенні завдань. Робота тренера: професійно, цікаво, передача свого досвіду у доступній формі.

Світлана,
учасник проекту Outplacement
ArcelorMittal

Тренінг сподобався. Все було дуже гармонійно витримане. Корисним було обговорення робочих моментів на практиці. Прекрасна нагода подивитися на себе збоку. Просто море приємних емоцій!

Після тренінгу зміниться якість моєї роботи, впроваджуватиму практично все почуте. 

Марина,
офіс менеджер
Ciklum

Дуже корисно та цікаво, динамічно та практично! Тренеру – велике спасибі за професіоналізм, почуття гумору, особисту чарівність та динамічність подачі інформації.

Ми вчилися правильно подавати та приймати інформацію, аргументувати свої ідеї, розширювали рамки своїх можливостей, вчилися поведінці у конфліктах та тому, як їх не допускати, що допоможе краще аргументувати свою точку зору у робочих ситуаціях, не допускати конфліктів у спілкуванні з колегами, покращить порозуміння з партнерами. Рекомендуватиму! Це корисно для всіх!

Ольга,
«Астеліт»

Тренінг корисний підвищення рівня культури поведінки й розвитку особистості загалом. Навчилася вирішувати «мирним» шляхом конфліктні ситуації, отримала методики аргументування, самовдосконалювалася як фахівець.

Лариса,
Фахівець по роботі з клієнтами
АХА Страхування

Знайшла відповіді на багато питань у сфері сервісного обслуговування клієнтів, зрозуміла свої помилки та як краще було б відреагувати у таких випадках. Але постали нові питання, які вимагають подальшої роботи.
Цікаво, важливо, доступно. Спасибі!

Оксана,
Провідний фахівець
ЗАТ СК "АХА Україна"

Страница 2 из 2